Varning för EgoSkryt!

Jag är så glad för det jag lyckats gått ner i vikt..
Och jag tog idag kort på mig själv för att se skillnaden tydligare, jag ser iaf mer av verkligheten när jag ser mig själv på kort!


Och nu vill jag skryta, för jag tycker det syns en väldig skillnad!! Men för dom som inte sett mig live sista tiden så kanske det inte syns något alls.

Så här kommer det Ego Skryt bild a´la Linan:

(byxorna kunde jag inte ens knäppa förra veckan!)



Jag är iaf extremt glad både för vikten och för att jag nu kan börja använda lite mer av sakerna i garderoben!

Puss och Kram gott folk!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis! =)

Härligt för dig! :)

2011-03-29 @ 15:15:22
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men det är väll inget egoistiskt med det klart man får vara glad och skryta om sin viktminskning det gör jag också ;-)

Roligt när man börjar kunna ha mindre kläder! det bästa som finns är ju att stå framför spegeln o pröva kläder när man går ner i vikt :-)

Duktig är du!!! Kram

2011-03-29 @ 16:38:21
URL: http://[email protected]
Postat av: johanna

Va duktig du är, och man får skryta!! Det ska man när man gjort något bra!! Kram

Postat av: Malin

Va duktig du är!!! Grattis grattis, jag är glad för din skull :) Kraam

2011-03-30 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback