Sjukstuga men framgång

Jo jag är nu inne på tredje dagen med  feber och allmänntillståndet är: slutkörd.
Jag har en huvudvärk som inte är och leka med och jag trodde det var magsjukan som presenterades igårkväll, men det blev bara en gång så jag tror det var pga denna fruktansvärda huvudvärk.

Det kan ju vara så att jag är tokförkyld och att huvudvärken kan bero på dieten. Jag har ju blivit varnad för när kroppen ska "avvänjas" från så mycket kolhydrater. Att huvudvärk irritation m.m kan dyka upp. Men det vet man ju inte, för jag är ju sjuk också. Det visar sig, och det känns lite bättre idag. Alvedonen verkar iaf hjälpa när jag tar dom idag, och det är positivt.

Sen är det ju på söndagar jag kommer väga och ta mått på mig själv.
Så veckans resultat är:

 
Midja: -8 cm
Höfter: - 5cm
Vikt: -4,5 kg
BMI: -1,4 


Jag är väl medveten om att detta är första veckan och att kroppen fått igen chock. Och jag förväntar mig inte samma resultat nästa vecka. Det skulle inte vara varken bra eller hälsosamt om jag fortsatte gå ner så mycket så fort. Men det betyder inte att jag inte tänker vara glad och stolt över resultaten som jag uppnått.

(Och för den som vill följa mer detaljerat vad jag äter coh hur mycket osv får man klicka på länken Viktblogg, som ligger till vänster i kategorin Länkar. Den går till min viktblogg på LCHF´s sida. Den får jag även svar, tips och råd från andra som följt dieten mycket längre.)



Kommentarer
Postat av: Linda

O herrejävlar Lina!

Jag skiter i om det är första veckan eller inte. De där resultaten ser sjuka ut haha.

Passa dig nu bara så att klänningen till galan inte blir som ett tält :)

Kram!!

2011-03-27 @ 15:15:03
URL: http://metalmammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback