Det ökar

tyvärr!!!


Sen Natalies olycka har jag släppt allt med kost och motion. Och lika själklart som att solen går upp vid gryning så ploppar kilon upp varje vecka och läggs på lagret som man önskar man inte hade!


Men i förrgår så bröt jag ihop och Fredde lovade mig att hjälpa mig med allt. Det känns kanon skönt! Så nu har jag återgått till LCHF och har därmed gjort slut med min väldigt kära kamrat herr kolhydrat!

En del kanske tycker det är dumt osv.. Men det är inte bara för vikten! Min IBS mage har blivit värre och lett till att jag inte kan unna mig något ens ibland. Det är inte värtr det. Jag får sådana fruktansvärda magkramper och det hindrar mig från att leva normalt.

Det blir knepigt att äta ute och att bli bortbjuden på mat men man kommer väl in i det till slut. Men jag kommer inte äta av det bara för att vara hövlig när jag sen vet att jag blir sjuk av det.

Jag älskar iaf min Fredric för det stöd jag får!


Kommentarer
Postat av: jag

du ska göra det som är bäst för dig och din mage. ingen kommer att tycka att du är otrevlig bara för att du inte äter kolhydrater om dom bjuder på mat.



när din mage inte klarar det ska du inte pina dig bara för att du är rädd för att verka otacksam och vi som känner dig vet att så absolut inte är fallet...



kram på dig:)

2011-06-28 @ 12:00:45
Postat av: Lina Börjesson

:) tack TESSAN!! Ändra ditt Alias till ditt namn! Folk kan ju tro att jag blivit schizo och pratar med mig själv jue ;)

2011-06-28 @ 13:39:13
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: therese gustafsson

haha ja får göra det men den sparar ju inte även fast kom ihåg mig är i klickat:(

2011-06-28 @ 13:42:54
URL: http://tesecrets.blogg.se/
Postat av: Zandra Eriksson

Lina, du utstrålar bara skönhet!! Du är en vacker trebarnsmorsa, som ibland får stå ut med alldeles för mycket elände! Men gör de du mår bäst ut av, men för guds skull, dela med dig av alla goda recept, jag är också sugen på att börja, antingen LCHF eller Gi! Kraam!

2011-06-30 @ 14:49:01
Postat av: Lina Börjesson

Zandra:



Tack fina du :)

Självklart kan jag börja dela av mig av lite recept :)

2011-07-01 @ 14:20:46
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback