Inte bara jag.....

...... som inte sköter vikten.

Tyvärr så går det inte så som vi skulle vilja att det gick för lilla Troyas vikt...

Så nu är det väckning för amning varannan timme på dagtid.
Inga mer 3-4 timmars sovstunder inte.

Natten får hon sova hur mycket hon vill på iaf. Mig spelar det ingen roll, så länge lilla skrutt börjar gå upp i vikt! Hon e ju så liten! Idag vägde hon på 3150 g och är snart en  månad gammal!

Kolla denna lilla fotled och jämför så ser ni att den är lika bred som min tumme ungefär. Titta sen på din egen tumme, så liten!!!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Nordström

Usch jobbigt det där när dom inte går upp. Jag hade samma problem med Sebbe han gick upp, ner och ner, upp, ner osv. Usch till slut ville jag inte ens gå till BVC, det var jobbigt.

Som du ju vet är han ju ingen tjockis direkt nu heller. Dom hittade inget fel iallafall och det var skönt. Hoppas det blir bättre för Troja också:) Kram och Lycka Till!

2011-02-01 @ 10:20:13
Postat av: Lina Börjesson

Nej det kan man ju verkligen inte påstå att han är.. Men full av energi är han iaf ;) Så att han är frisk och mår syns .... Ska kolla vikten på torsdag igen tänkte jag så att man vet om det går åt rätt håll nu när man väcker henne varannan timme..

2011-02-01 @ 21:01:49
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback