Kalasdag....

Ja idag har vi haft kalas för Natalie. Det var fullt hus här. 10 barn som lekte fångarna fortet eller "fångarna i vita huset" som  våran version hette. Det blev iaf en succé :) Shit pommes vad ungarna var duktiga och levde sig in. Dom fick samarbeta och peppa varandra i olika "celler" här hemma.

Cell 1: Under 1 minut svara rätt på minst 5 gåtor.
Cell 2: Ta in hann bakom en skärm och gissa vad man känner på.
Cell 3: Leda en vänn med förbundna ögon genom ett rum för att hitta 5 bananer.
Cell 4: Gissa vad man smakar på.
Cell 5:Två personer ska varva ett rum med hjälp av två bordstabletter utan att nudda golvet.
Cell 6: Drick en nappflaska saft och leta sedan upp en sockerbit i en tallrik full med mjöl.

Från varje lyckad cell fick man en ledtråd till lösenordet. Och sa man lösenordet så fick man nyckeln till skattkistan!



Det var ju två lag med 5 barn i varje, så godiset räckte och blev över hahahahahahaha. Varje lag fick ju varsin skattkista ;)
Hälften av dom orkade inte ens äta tårta innan dom gick hem!!!!

Och sen när jag gick genom rummet efter lekarnna var det 3 barn som sa att det var det bästa kalas dom varit på och Natalie växte 3 meter på en gång!!

Men efter min graviditet och så duktig som Natalie varit hela tiden så är hon värd världens bästa kalas!

Ps. nu ska jag dock lägga mig och dö utav utmattning, inte fysisk utan psykisk ;) Vilken ljudnivå det är på 10 total hypade tjejjer på 9 år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback