Dagen d är här

I morgon så börjar en del av mitt gamla liv återkomma :)
Jag ska på gymmet!!!! Jippie :)

det ska bli så kul, kommer visserligen ta det väldigt lugnt men det går åt rätt håll.

Jag beställde hem lite produkter från gymgrossisten idag också. Det är samma som jag använde förra vintern som jag är riktigt nöjd med och som gav riktigt bra resultat. det är så härligt att få det där pirret i hela kroppen som man vet bara försvinner om verkligen tränar ordentligt. Det blir ju som en extra sporre att inte fuska på gymmet. För då måste man ju få upp pulsen för att det ska släppa annars känns det som tusen nålar i kroppen, och jag presterade nästa dubbelt så bra med det som när jag gick och tränade utan.

Och sen är jag ruskigt spänd på att se hur kroppen reagerar och hur fort den kommer in i träningen igen.

Nej nu ska jag krypa till kojs snart med ett pirr i magen av förväntningar och lyckorus inför morgondagen :)

Och sen en liten bild på mig som också är en målbild för hur jag skulle vilja se ut i kroppen.




Bilden är tagen sommaren 2003 och då var Natalie född så jag vet att jag se så ut igen och att jag fött tre barn inte är ett hinder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback