En väldigt speciell blogg

En av mina absolut närmsta vänner skriver en blogg som är i en klass för sig.. Den kan inte mätas med något annat över huvudtaget !!!

Hennes sätt att uttrycka känslor och tankar är unikt och vackert...

Hon är otroligt poetisk och jag beundrar hennes sätt och skriva och tänka.

Kolla in:

Queensara-ppp.blogspot.com

Själv har jag en liten tyngd över mina axlar som jag måste ta tag i... Inget jag vill skriva mer om , men det är en förklaring till denna bloggtystnad!

Hoppas alla haft en superbra helg!


Kommentarer
Postat av: QueenSara

Kära nån, kära vän, kära du!

Du vet

nära, intill, vid min sida

i mitt hjärta

är du

Du vet

ditt liv, din kärlek, din glädje

-outstanding performance!

Det finns ingen som kickar Kung Fu som du och jag!

Det finns ingen som du och jag älskar dig. Punkt.

2012-03-15 @ 10:53:18
URL: http://queensara-ppp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback