blogg torka eller??

Nej men sjukt stressigt och hela världen i kaos!

veckan som gått har varit kaos!

Gubben har ju utställning i Filipstad och inför den så var han tvungen att rita hela nätterna. Vilket resulterade i att jag fick inskola två tjejjer på dagis/ fritids plus att försöka hänga med i mina egna studier! Crazy!

Onsdag kväll kom och Fredde hade bara en tavla kvar att färdigställa och jag hade allt att packa och hemmet var i kaoes efter att flickorna haft kompisar på besök. Klockan var sju på kvällen och middag var inte ens avdukad. Jag kände hur paniken spred sig och jag sa till Fredde att jag vet inte hur jag ska hinna med allt!!!

Då kom samtalet som nästan gav mig en plats på ulleråker!

Gallerie tomtarna har tabbat sig och Freddes presskonferens inför utställningen var på torsdag och inte fredag!
När pressen kommer skulle tavlor och allt vara på plats!!!

Panik utbryter och vi far alla runt som yra höns och försöker städa och packa!
Min snälla storebror fixade så vi fick en bil till och åka med eftersom allt inte fick plats i en bil!

Vi kommer iväg vid 21 och kör nonstop hela natten i halka och snö.
ca 03.00 kommer vi i säng i Filipstad och kl 08.30 ska väckar klockan ringa......

Vi vaknar av att Freddes tele ringer och då är klockan 09.30!!'¨
Ronjas fröken undrar vart hon är eftersom hon inte dykt upp!

Vi får ringa runt överallt och ursäkta oss och förklara.. Troya hade ju börjat inskolats men det fick vi ju också avbryta. Gud vad dum man känner sig!


Så griströtta och absolut ofixade så tar vi oss till galleroiet och får upp tavlorna men hinner inte styra upp oss innan pressen kommer och det resulterade ju i att vi båda fanns i tidningen och såg upp som knarkande luffare!! Fredde med stubb överallt, håret, hakan osv jag med snekammad bena så man ser ut som hitler..
Nej uscha mig..

Länk till en av tidningarna
Filipstad i folkmun

http://filipstad.ifolkmun.se/2012/01/13/skon-popkonst-pa-kvarnen/#comments

Sen har veckan bjudit på en hel del idioti och fanskap, tyvärr. Men det är inget jag vill skriva om eller dela med mig av...

Det jag kan säga är att jag är så glad att jag har en underbar man som jag är så tacksam för. Och utan honom hade det vi fått erfara varit så mycket svårare. Han är en exemplariskt pappa som verkligen älskar sina barn över allt annat...

Som vi har sagt i vår familj, så länge vi har varandra!!!
Då behöver vi inget annat.

<3 <3 <3 <3





Och fredag till söndag har bestått av bara dålig mat med massvis av kolhydrater och onödiga fetter!!! Och självklart så har det blivit bara enm enda promenad sen i tisdags! Visst jag var bortrest osv bla bla

Men nu ska sanningen fram och det fanns en crosstrainer i lånelägenheten som vi hade men jag anvbände den inte. Lat arsle thats me!!!!

Så jag är fortfarande bred som ladugårdsvägg och rund som en badboll, men jävlar i mig vad jag är lycklig nu!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Så direkt från hjärtat du skriver! Älskart! Så härligt, (om än så tufft för er gissar jag), att ni räddar upp tillvaron och allt det tillsammans!

2012-01-16 @ 11:51:35
URL: http://jennys-dagdrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback