6 månader

Idag är en kluven dag....

Mon kära mor fyller år idag, dock vill hon inte bli firad pga sin operation, så vi får fira henne när hon frisknat till...

Sen så är det 6 månader sen .... Som våra fina vän valde att lämna denna värld.. Älskade David <3

Jag har ett sätt att ta mig igenom sorgen och det är när allt känns tungt så tänker jag på allt det fina vi upplevde med honom! Och det finns mycket....
När vi åkte och hämtade våra hundar , sotis och Hera , det var ända bort i Falkenberg !!! Det var en typiskt Lina och David stund :) impulsiva och fulla av idéer , ha ha ... Vilken resa! Vi pratade om mycket, skrattade, grät och vi kunde diskutera allt!! Och resan hem med hundarna var så kul!! Hundarna röjde i bilen och David blev superstressad när han körde, men vi kunde bara asgarva åt det:) två helt ovana hundägare är ute på äventyr i en liten bil med två lösa hundar som är mer vilda än tama!

Eller när han dök upp på BB oanmäld dagen efter Ronja föddes :) både Fredde och jag stod som två frågetecken, och så säger han: jag hade vägarna förbi BB för jag skulle in på systemet ! Ha ha ha sen när låg BB och bolaget bredvid varandra ;) men han fick hålla vårt lilla mirakel och var den första som träffade henne.. Mer barn kär kille får man leta efter ;) och det kändes absolut inte konstigt att David var där på BB med oss, det var naturligt på något konstigt sätt.

Dessa minnen gör det lättare att hantera sorgen för mig... Även om jag saknar honom enormt mycket....

David,
Du valde en annan väg,
Som jag inte helt förstår.
I ett mörker du i livet vandra ,
Och kunde inte styra hur du mår.
Din tid här var kort,
Och jag är glad att du fanns.
Även om jag sörjer
Så vet jag att vi möts någonstans.
För evigt i mitt minne,
För evigt i mitt hjärta.
För jag kommer alltid minnas mer,
Än din bortgångs hårda smärta.


Någonstans någongång på något vis <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var en självklar del i Davids liv. Till er visste han att han alltid kunde komma - han var alltid välkommen. Och ja, hundarna minns jag. Som han sörjde när han inte kunde behålla Sotis när han skulle jobba inom NBG...Kram/Elisabeth

2012-02-26 @ 08:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback