idag har jag räknat matte och räknar fortf...

img_1168 (MMS)

idag har jag räknat matte och räknar fortfarande! Det har hittills tagit ca 6 timmar och det är effektiv tid! Jag har hamnat efter till tusen och idag är första dagen på länge som jag faktiskt klarat av att fokusera. Allt som varit sista tiden har stulit all studiero men nu funkar det igen. Och jag är lite rädd att nu till veckan kommer jag halka efter igen när Fredde sticker hela veckan på hemvärnsövning. Då blir jag själv med tre barn, skola, väldigt mycket ved som ska travas, en gård som måste krattas, gräsmatta som ska klippas, läxor både mina och barnens, tandläkarbesök och sen allt vanligt vardagsgöra som tar väldigt mycket tid, typ mat, tvätt, duscha ungar, packa skolväskor m.m m.m någon som vill flytta in hos mig en vecka? Men nu har jag fortfarande lite matte kvar och Efter jag räknat dom sista 20 talen som jag har kvar så måste jag gå på nästa roliga jobb, rensa svamp! Dock är bara en av kassarna min men det kommer ju ta sin tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback