Tung tyngre tyngst!!!

Alltså jag går upp så mycket i vikt nu att det är läskigt faktiskt!!

Jag måste göra något åt det och jag vet ju hur mycket bättre jag mår av LCHF kost och träning men jag kommer aldrig igång ju!! Blir galen på min invanda slapphet och allt goffande !!

Finns det någon som har tips på hur man kan komma igång snabbt och roligt och sen även klara av att hålla det??

Och hur man får tiden och räcka till? Både jag och Fredde mår ju bäst när vi får gymma men hur gör man när tiden inte finns?

Vi har pratat om att fixa hemma gym i garaget.. Men det gör man ju inte över en natt, tyvärr!


Jag är så trött på att vara så här stor nu, jag är inte långt från 3 siffrigt på vågen nu :( jag ser hur det väller ut för varje sekund när jag står vid spegeln, jag kan alltså se hur jag växer !!!! Eller det känns så iaf!

Och vill någon leka anna anka/ anna skipper med mig så ställer jag mer än gärna upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback