Sista timmarna......

Ja här sitter man i "snickerboa" igen och väntar på att elden ska ta sig i pannan. Härligt sätt att spendera sina sista timmar som en ung och fräsch 28 åring! Imorgon vaknar man upp till allvaret och möter dagen som en gammal och god 29 åring!!

Och jag fick tillbaka provet idag....... MVG blev det, så det ser ut som jag kommer få anta en utmaning om det är någons som törs utmana mig ;)

Lägger upp ett enkom inlägg sen som dom som vill kan skriva en utmaning under, så får vi se vad det blir;)


Snart blir det fredagsmys om jag någonsin hittar ut ur pannrummet ;) ha en underbar fredag!!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Blomster

ojojoj vad jag har mina ideer till detta utmanande!

2011-10-21 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback