Riskabelt

Med risk för att låta som en gammal grinig kärring, alltså mer än vanligt, så säger jag faaaaaaaaaaan!!!

*Natalie har fått astma
*mitt operations sår har gått upp
*ska skickas till neurolog för smärtan i tänderna ( misstanke om skada sen fallet)
*Troya är sjuk med riktigt hög feber, hosta och slemmig näsa och hals.

Japp det summerar mina senaste dygn!


Det positiva som ingen kan ta ifrån mig är min underbara familj !! Min man, mina barn och mina föräldrar!!!! Vilka underbara människor !!


Idag fick Ronja hälsa på David också, hon köpte rosor och ljus och vi gick tillsammans till kyrkogården. Det blev många frågor och jag visste inte svaret på alla. Tydligen hade fröken i skolan sagt att hon inte fick leka med ett annat barn som också kände honom osv och jag visste inre vad jag skulle svara på det så jag var ärlig och sa att jag inte kunde svara på det. Det framgick ganska klart att Ronja känner sig splittrad och skamsen över sin sorg när hon är i skolan. Och frågade varför hon inte får prata om honom osv och jag sa att det är bättre vi pratar hemma. Hon tyckte det var okej och ville hälsa på David snart igen.

Det är så svårt att veta vad dom rätta svaren är just nu.

Nu ska ja sova en liten stund innan Troya vaknar och hostar <3 lilla skrutt <3

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kram!



Säg till när det kan tänkas passa med lite hästdoft för töserna...

Jag blir så glad när småfolk vill ha hästkontakt!!!

2011-11-01 @ 00:40:25
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback