Livin la vida Loca!!!

(hoppas det blev rätt med rubriken nu)

Jo här rullar det på i stormfart.. Och det är uppenbart att jag inte hänger med i svängarna!

Sen jag kommit hem från skolan har jag lyckats med mycket!
1timmas letande efter spårlöst försvunna glasöogon, som visade sig sitta på huvudet, total pensionärsvarning!!!!!!

Jag springer omkring och svär och river i alla lådor och kläder i min jakt efter läsglasen..
( Jag jag svär inför barnen, skitdumt men det händer ! Svär dock ALDRIG till barnen)

Min lilla Natalie kommer otaliga gånger:

-Mamma..
- Inte nu, jag måste leta nu du får vänta nu... suck stön osv

Detta hände några gånger och Natalie är så snäll och tjaffsar inte emot att hon väntar fint och försiktigt <3
Men till slut tar hon sig ton och säger:

- MEN MAMMA!! DOM ÄR JU PÅ HUVUDET! DET VAR JU BARA DET JAG SKULLE SÄGA!

Ett gapskratt bryter ut och jag känner hur 30-års krisen närmar sig .... :S

Nej nu ska jag pliugga lite skittråkig politik, regering och riksdag.. 
Prov imorgon!
Och om jag MVG:ar dettta prov ska jag anta en utmaning som jag låter er som läser bloggen få ge mig, det lovar jag!!
 För detta fixar jag aldrig med ett sånt högt betyg! 

Denna video är typ det jag kan!!
För den är kul och då kommer jag ihåg allt, tror ni jag får rätt om jag säger att vår statsminister är Alfons pappa?



Kommentarer
Postat av: Milo

Hehe... Stressa ner! ;)

Har mina aningar vad gäller utmaningen. Ska bli intressant att se om det blir rätt.... :)

Lycka till ! <3

2011-10-20 @ 05:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback