Fest, kärlek och saknad!

Idag blir det lite fest på Gräddhyllan:)

29 år är väl inget att fira så egentligen är det bara en ursäkt att få bjuda hem lite vänner:)

Och jag fyller ju aldrig år längre eftersom jag gifte mig med min prins på denna dagen för 6 år sen:)

Så jag har bara bröllopsdagar nu !!

Men en viktig person saknas oss idag och det känns mer påtagligt en sådan här dag..

Vår bestman och bästa vän, David.
Han foto på väggen kommer idag att få stå och lysa med ett vackert ljus. Och på så vis kommer han finnas med oss lite extra idag!! Vi saknar honom så!!

Nu blir det mysfrukost med min underbara familj!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis på födelsedagen/bröllopsdagen och till ditt mvg på provet :)

Hoppas du/ni får en härlig dag :)



kram

2011-10-22 @ 13:05:54
URL: http://alvid.myshowroom.se
Postat av: Milo

Säger det samma som Annelie!

Grattiskramar från mig. <3



Det man bär med sig i hjärtat kan aldrig försvinna! <3

2011-10-22 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback