Vi har alltid ett val

Man kan välja att fokusera på det negativa eller det positiva.

Man kan använda det som gör ont till en ursäkt att inte känna lycka eller som inspiration till att leva livet fullt ut.

Man har alltid ett val, även om det gör ont att välja och om det är ett val man aldrig velat göra.


Det livet levererar är inte alltid rättvist men det är upp till oss hur vi tar oss vidare.


Hitta något som ger er styrka när allt är mörkt, håll fast och skapa din lycka och din tro på att du kan vara lika underbar som dom som älskar dig säger!

Glöm inte att man har ALLTID ett val, sträck ut din hand så kommer någon fatta taget om den och inte släppa den igen!!!!


Jag önskar så att jag greppat en hand hårdare än vad jag gjorde,
kanske kunde sagt dom orden som förändrade något,
kunde förmedlat hur mycket kärlek jag hade.






Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
I'll be missing you
Thinkin of the days, when you went away
What a life to take, what a bond to break
I'll be missing you


Somebody tell me why
One Black Morning
When this life is over
I know
I'll see your face







Sträck ut en hand!!!
Både för att ge och ta styrka...
För någon är du ovärderlig och oersättlig...
Och för någon kommer livet aldrig bli sig likt igen om du inte längre finns...



(som ni märker är det en tung kväll med ett trasigt hjärta)


Kommentarer
Postat av: Josefina

det fanns antagligen ingenting du kunde göra annorlunda. han hade bestämt sig och jag vet att du var en jättebra vän. utan dig hade det säkert hänt tidigare.

2011-11-24 @ 07:19:55
Postat av: Elisabeth

<3<3<3 Tankar som vi som måste leva vidare tyvärr måste lära oss leva med <3<3<3

2011-11-24 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback