Till gubben min!

Eftersom min kära man inte vet vad jag gillar och säger att det inte finns något i min blogg där det står om något jag vill ha så får jag väl göra det övertydligt!!

Jag önskar mig detta i julklapp:

En sån där ljus-vaknar-lampa
En fettsugning med bukplastik
En IPad
En kram
En döskallering i mörkare färg med lite bling
En nagelförlängning
En IPad
Neulash
En puss
Trivial Pursuit
Ett bröstlyft
En hotellnatt
En IPad
En ny förlovningsring ( eftersom den andra är försvunnen)
En mysig julafton


Så där nu har du lite och välja på!! Och jag blir lika glad för vad du än ger mig!!

Pöss på sig gubbe lilla <3


För övrigt så är vi hembjudna till min mor på julafton och det ska bli mysigt för det vara flera år sen sist :) längtar som fasiken! <3


Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag tror Lina önskar sig en Ipad Fredde :-) Trevlig kväll på er.

2011-11-28 @ 21:15:14
Postat av: Milo

Tänk jag tror detsamma som Ramona... ;)

2011-11-29 @ 01:02:11
Postat av: Blomster

Det går verkligen att komma undan billigt här fredde! Puss och kram och en trevlig jul!

2011-11-29 @ 16:46:46
Postat av: Lina Börjesson

hahahahahahhahahahhahahahahhahahaha



Lets just have a merry Xmas!

2011-11-29 @ 19:44:56
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback