Dagens besök

Ja idag var jag på neurologen för att kolla upp min käke och arm sen olyckan..

Och det gick väl sådär....
Jag fick svar men inte de svar jag ville ha......

Nerverna är skadade och det finns inget att göra åt det.... Jag kan få utskrivet stark medicin som tar bort värken men jag vill inte äta den varje dag och bli pillertrillare så jag tackade nej.

Min önskan var att det var något som kunde åtgärdas men jag är iaf nöjd med att jag nu vet varför jag har så ont i tänderna!

Armen kommer dom att prova operera om jag tappar styrka i den, för nu får jag ju bara domningar och värk emellanåt.


Det känns tungt att veta att jag aldrig kommer bli återställd igen men nu vet jag ju vad som är fel och kan börja lära mig att acceptera det......

Det positiva är också att jag nu slipper oroa mig för att behöva dra ut framtänderna och få stifttänder, vilket annars hade varit plan B.



Kommentarer
Postat av: Josefina

nej men shit va jobbigt! tur att du tar allting så coolt! skulle vilja ha en bit av dig i mig altså!

2011-11-28 @ 19:28:21
Postat av: annsofie

Hej.

Tråkigt vad som hänt. men för oss nya läsare, kan vi inte fåveta vad som hände då denna olycka det skrivs om vad som hände?

Kram Annsofie

2011-11-29 @ 00:09:43
Postat av: Lina Börjesson

Gå in i kategorin "de tuffa åren" och under Del 2 så står allt om olyckan.



Josefina: Tack ! Men jag kan lova att enda anledningen att jag tar det "coolt" är för jag har så många som stöttar mig <3

2011-11-29 @ 20:06:16
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback