stressigt...

Idag har det varit en kano stressig dag och jag skriver bara ett kort inlägg för att tala om för alla som frågat efter lösen att det kommer!!! Jag tror jag svarat alla på facebook nu men om jag missat någon så påminn mig igen!!! Är inte riktigt haj på den "nya" facebook. Men det var ganska många mail och jag tror jag lyckades få med alla.


Och dom flesta har skrivit så otroligt fina kommentarer i samband med förfrågan efter lösen och ni är underbara!!!

Jag har inte haft tid att svara med mer än inloggningen, (och det ber jag om ursäkt för) men jag vill att alla ska veta att det värmer otroligt mycket:) Vilken styrka det ger en att läsa vad ni skrivit..



Jag kommer gå igenom min mail imorgon så ni som har mailat dit får inloggningen under morgondagen :)


I morgon kommer jag att starta lösen inloggningen i samband med första inlägget.
Och som sagt vill någon  ha inloggningen hör av er!



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback