Operation Hard rock!

Ja imorgon ska Ronjas rum göras om. Jag har visserligen inte fått hem allt men jag kan nog få ihop det i det stora hela iaf. Det är tänkt att det ska monteras medans hon är på dagis och när hon kommer hem ska hon överaskas!


Får se om jag lyckas fota hennes min :)

Jag älskar att överaska mina prinsessor :)



Idag ska vi även på Natalies, förhoppningsvis sista omläggning, hos distriktsköterskan. Så nu ska vi hålla tummarna för att allt är lika bra som sist!!


Och mitt inlägg igår väckte starka reaktioner från flera, en del kommenterade här andra via chat, mail och facebook. Och jag känner verkligen med er alla som har haft liknande problem fast mycket värre och närmare i era liv.  Jag finner inga ord men jag hoppas verkligen att fru fortuna ler mot er efter vad ni upplevt!



Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback