Låser bloggen

Pga rådande situation och ett samtal jag fått på morgonen så kommer jag att lösenords skydda min blogg för ett tag. Jag kommer öppna den när allt känns bättre.


Och till dom som vill läsa den så maila mig på [email protected] eller via facebook så skickar jag inloggning, eftersom det är ett fåtal personer som jag vill hålla ute just nu.


Så imorgon efter att vinnarna i utlottningen har dragits så låses bloggen för ett tag iaf.
Lite sorgligt känns det eftersom det är inget jag vill egentligen.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tråkigt :( Tycker din blogg är jätteintressant att läsa.

2011-05-20 @ 10:35:15
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Lina Börjesson

Tack..



Ja det var ett tufft beslut att ta faktiskt.. Det känns väldigt sorgligt..



Men jag vill verkligen påpeka att alla som vill kommer att få lösen även om man inte känner mig till annat än bloggen. Det är ett fåtal personer jag vill "skydda" mitt liv och mina barn ifrån.



Och som sagt så är det bara för en period :)



2011-05-20 @ 10:42:01
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Gabi

Synd att det ska behövas. Men förstår helt och fullt.. Världen är ju tyvärr full av "dönickar" som bara vill förstöra och jäklas med andra, mycket tror jag, på grund av att deras egna liv suger och de känner sig bättre om de får andra att må dåligt.. Suck

Stå på dig tjejen..

2011-05-20 @ 16:41:55
Postat av: kristin

då förstår väl att jag vill ha dit lösen va gumman : ) puss puss

2011-05-21 @ 11:07:32
URL: http://mammastrebusar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback