Inte nöjd.....

Jag känner att våran hall och Fredrics rithörna blev inte så bra som jag ville ha den.

Man sitter inte bra vid ritbordet/databordet.
Och jag ångrar att vi inte målade väggarna vita här med....

Beige är det, sand färgat.. skit tråkigt och jag skyller på graviditeten när det valet gjordes. Samma färg är det i köket, do not like.......



Så efter Ronjas rum är färdigt, vad tror ni denna tokiga mamma tänker göra???

Jag ska måla hela världen lilla mamma!!!!



Vitt vitt vitt och svarta detaljer....


Eller om någon är duktig på tapetsering, hjääääääääääääääääälp!
Jag har aldrig provat och vågar mig fasiken inte på det själv.. 

Jag kan ställa en öl  lite här och där längs väggen, då går det kanske snabbt och smidigt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback