Fredag

Ja idag är det fredagsmys!!!!!


Vi har vänner som kommer över på grillning. Det ska blir riktigt mysigt och många barn kommer det att bli :)
Tror vi kommer vara typ 6 vuxna och 7 barn, och då har ändå en familj stannat hemma pga vattkoppor!

Jätte tråkigt att dom inte kunde komma men vi tar igen det en annan gång :)


Mina tjejjer hade vattkoppor förut men inte tillräckligt, dom fick typ bara 2-3 koppor i var, ja jag är säker på att det var det, så dom skulle behövas utsättas en gång till. Men jag vågar inte nu med Natalies ben så det får vänta ett tag till, sen har ju inte Fredde haft vattkoppor så han vill ju definitivt inte få hem skiten.


Idag är det storhandling som gäller och jag har så jävla ont i ryggen!!

Jag trodde jag var universums smartaste knubbiga mamma som tog en av barnens små vita stolar och satt på när jag rensade rabatten. Men tänk er en arsle av diametern XXL sittandes på en pall av diameter XXS. Framåtlutad, fast lite åt sidan för att den stora ovälkomna klumpen på magen sitter i vägen för att luta sig rakt fram, ner i rabbatten i ca två timmar utan rast.

Jag får en snabb bild i huvudet som liknar denna på sätt och vis, bara det att stolen är mindre och jag tippar lite lätt framåt fast till höger ;)



Men iaf så tyckte jag att jag var såååå smart, men min rygg är totalpaj!

Och när jag storhandlar så är alltid bilen så full att man knappt får plats att sitta i bilen! Många bra och ha saker finns det!


Så idag kommer nog bilden av mig se ut som följande:

En låghalt, krokryggad, tandlös och till synes hög-gravid  polsk bärplockare som handlat som om domedagen var på intågande.


Jag kommer att vara läckrast i kommunen, lätt!


(och ja detta inlägg är skrivet med ett leende)


 


Kommentarer
Postat av: Gabi

Skit i utsidan raringen.. Din insida är så vacker så det uppväger med råge...

2011-05-20 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback