Ingen tid

Jag har haft sånna underbara dagar så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga :)
Det känns riktigt bra faktiskt, att man inte har massa tid att reta upp sig på saker osv ;)


Sen i måndags har vi haft ett extra barn hemma här , Natalies kompis J. Det började med en natts övernattning till hela veckan , hahahha, men det var bara kul för tjejjerna leker så bra hela tiden.

Men veckan har blivit 2 turer till Berkingebadet (vilket jag tyckte var ganska dyrt med inträde & åkband) Och en tur med Emma & co till Åland. Barnn har haft kanonskoj och det är huvudsaken!


I helgen blir det inte lugnt heller!

Det är barndop, forsmarksdagen och Fredde försvinner hela Lördagen på en träningsdag i STHLM som han vann via Johannas blogg :)


Och sen behövs även en hel del föberedelser inför Freddes utställning styras upp! Men sånt är bara kul :)




Nej nu ska jag samla ihop mina stuff och åka till världens bästa Frissa!

Hamnfrisören!


Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Ska du resa bort i sommar och behöver någon som kan passa ditt husdjur? Eller är barnen sugna på att hyra en kanin för att testa hur det är att ha ett husdjur? Då är det här något för dig! Det är nämligen så att jag har startat ett företag i sommar i samarbete med Entreprenörsfabriken i Uppsala län, ett kanin och smådjurspensionat vid namn ”Morotslandet”. :) Jag tar emot alla typer av kaniner och andra smådjur. Morotslandet är beläget på en lantgård i Uppland, norr om Uppsala och det är därmed ett perfekt ställe för kaninen/marsvinet att vila upp sig när matte/husse är på semester. Här finns frodigt grönt gräs, fräscht hö, daglig utevistelse, andra djur och kaninkompisar och en burplats. :) Surfa in på www.norrbys.webs.com om du vill veta mer! Mvh Morotslandet genom Jessica Lindén

2011-06-17 @ 19:53:29
URL: http://www.norrbys.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback