Idag är ingen vanlig dag...

... för idag kommer Maarit hem till mig!!!
Hurra hurra hurra!!!


En vännina som jag lärde känna när Natalie var nyfödd och pga att vi bor ca 30 mil ifrån varandra så träffas vi typ  aldrig! Sist var typ 6 år sedan!!!

Men idag kommer hon med sina änglar och ska hälsa på några dagar :)
Ska bli grymt kul!


Men först ska jag till en arbetsterapeut i Uppsala för att få hjälp med min vänstra handled eftersom jag känner av karpaltunneln i den också. Trodde det skulle gått bort efter förlossningen men ...... Nej ......

Jag vill absolut inte operera mig igen, det var det värsta jag gjort. Smärta!


Nu måste jag göra mig klar!


Idag är jag iaf en tokigt glad och överlycklig brutta!

Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback