En onsdag i Öret

Igår var man på galej i Öregrund.
Och jag hade riktigt kul!!!


Träffade gamla goda vänner och även nya människor.
Och igår var det som hela världen visste att jag var låg i dagshumöret. Jag fick så många komplimanger om allt från min frisyr, smink, bloggen osv Jag fick en enorm ego boost och idag fast man är krasslig så känner man sig faktiskt lite snygg ;)


En helt för mig främmande tjej kom och satte sig i knäet på mig och talade om att hon hade läst mitt inlägg i bloggen om Norge. Hon gav mig kanon bra feedback och tyckte det var bra skrivet. Och det är ju jätte kul och höra!

Speciellt när en främmande människa kommer fram helt plötsligt, det har hänt fyra ggr förut att främmande människor kommit fram för att tala om att dom läser bloggen, och det är lika kul varje gång :)


Men skoj hade jag iaf och det var helt klart värt det idag ;)





Fina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback