Batman!

En lördags kväll kan spenderas på många olika vis..

Våran kväll spenderades med fladdermus-utdrivning!




Rond ett tog jag.
Uppdraget var enkelt.
Gå in dra upp rullgardinen och öppna fönstret.
All nödvändig skyddsutrustning togs på och jag var redo!




Han var lugn och satt och gunga i taket när jag var inne.....





Vi kastade ett par shorts som låg på golvet mot honom för att få han att flyga ut. Och med den farten han fick var mitt uppdrag slut och dags för Fredric att träda in i the  Batcave!









Och där jagade han stackars Bruce (visst heter batman det??) tills han till slut fattade rätt beslut och flög ut och iväg mot den trygga ladan istället!









Även om det är trevligt med besök så hoppas jag innerligt att det var sista gången Bruce var här!


Och till er som klagar på mygg och flugor:

Kom igen när ni har vampyrer i hemmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback