Back to work!

Igår kom min stora prinsessa hem från Danmark :)
Hon har varit borta i en vecka med sin pappa och hälsat på farmor och kusinerna m.fl

Och varje gång hon är borta så länge så tycker jag att hon växt massor när hon kommer hem. Jag är ju inte van vid att hon är borta så pass länge, så när hon väl kommer hem så känner jag mig hel igen.

Idag börjar hon på artistskolan i Gimo tillsammans med Ronja och hennes bästis J. På fredag är det uppvisning och jag hoppas verkligen jag kan få byta det arbetspasset så att jag kan få vara med och titta.

Jag vet att jobbet har sagt ifrån till byten under sommaren men ma kan ju alltid hoppas att jag får lov att byta!

Mina flickor ska sjunga solo på scen och Ronja kör För att du finns med Sonja Aldén och Natalie kör Så vill stjärnorna med Molly Sandén. Kommer bli underbart vackert att se och jag misstänker att mamma hjärtat kommer att bjuda på några lyckotårar.


Och idag är första dagen tillbaka på jobbet i Uppsala.
Jag hoppas verkligen min arm håller! För det skulle verkligen kännas tokigt pinsamt att bli sjukskriven direkt igen.
Egentligen kanske jag inte borde jobba med den, men jag känner mig tvungen för att visa att jag inte bara skiter i mitt arbete. Jag har alltid haft hög arbetsmoral och sedan April 2010 har allt gått emot mig och tanken av att någon tror att jag "valt" att inte gå till jobbet det tär mig. Känslan av att känna sig misstrodd osv.
Men åt andra sidan så efter att så mycket skett så tror jag att det kan vara väldigt svårt att förstå vad jag gått igenom.


Vi får se hur det går ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback