Lovely Sunday morning :)

Dom senaste dagarna har jag bara vilat och det är helt otroligt hur trött man kan vara utan att man vet det! Pommes vad jag har sovit. Skönt, man känner sig som en ny människa nu.

Idag ska jag köra Ronja till ett kalas först, sen ska  jag hämta min stora 9-åring på Arlanda :) Hon fyllde ju år igår och idag kommer hon hem från pappa sin :) Jag ringde och sjöng för henne igår men hon hade inte tid att prata, hahahaha. Dom var ute shoppade, hon hade köpt leksaker, skulle kolla jacka och skor också, sen lekland, vidare på bio för att sedan avsluta dagen på en resturang... Ingen dålig dag vill jag påstå!! Hon var så lycklig :)

Det roliga är att hennes kompisar ringde igår och dom har förberett en överaskningsfest för henne! Så efter jag hämtat henne ska jag släppa av henne hos dom, och hon vet ingenting :)
Det ska nog bli skoj för henne :)

Själv har jag massor jag vill göra!! Men nu ska jag ta det med lugn och ro, så det räcker med att jag ska tvätta lite idag. I morgon ska jag slutföra konst projektet, för då är Fredric ledig och kan hjälpa mig här hemma.

Nu ska morgonen mysas med film  och varm choklad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback