Sista grejjerna..

Vid flera tillfällen har jag kommit på saker som jag måste fixa och sen glömmer jag bort dom igen..

Men nu idag kom jag på ett par grejjer. Och eftersom jag inte kommer kunna fixa dom innan imorgon får jag skriva en liten kom ihåg lista :)
Eller om någon vet vart man får tag i dessa grejjer online eller om ni har att sälja??

*Första året bok
*Sängmobil med speldosa (skulle velat haft en nallebjörn som spelar någe sött )
*Resesäng eller liknande att kunna ha i vardagsrummet när Fredric har jobbat natt.



Sen var det någe mer men i vanlig ordning har jag glömt det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. du kan beställa en jätte bra första året bok på adlibris... bland annat denna

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185465372



men finns även en massa andra fina och bra böcker.



resesäng finns ganska billigt på jysk. men vet dock inte hur kvaliten är.



sängmobiler finns garanterat på barnenshus eller babyland :)

2011-01-03 @ 13:41:25
Postat av: Lina Börjesson

Tack för tipsen..



Adlibris var ett bra tips..



Dock hade jysk bara en säng för 700..

Och babyland och barnens hus har ju ingen webbshop...



Men som sagt tack för tipsen :)

2011-01-03 @ 19:25:07
URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag köpte en på Coop vid IKEA förra året för under 500 kr.

Prova att efterlysa en på FB i gruppen Köpes/bytes/säljes inom 0173-området.

(jag är mamma till Jenny Jansson, mormor till Freja och Tyra)

2011-01-10 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback