Kuligt!!!

Något som verkligen ligger mig varmt om hjärtat är att fixa till hemmet :) Jag älskar att piffa och förnya!

Därav mitt stora intresse för begagnat, för gillar man att göra om som jag gör så har man inte råd att köpa nytt! Och det är ju inte värt det heller.. Men jag trivs som bäst när jag får en "vision" och sen jobbar jag satan för att få ihop den!


Nu är det vardagsrummet som står på tur som projekt.. Vi har bytt soffa, ska måla lite, fixa en kamin, gungstol, svart rya matta (jävlar om katterna går lös på den), göra egna tavlor till väggarna med Hollywood-fru konst-teknik och sen det lilla extra piffet ;)

Men färgen i vardagsrummet kommer i huvudsak vara mina älsklingsfärger svart och vitt!

Nu ska tradera och blocket fyndas lite :)

Kanske kör en update på fynden sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback