Förbannad!

Jag blir fasiken inte klok på Natalies skolskjuts!

Nu har hon åkt taxi i tre månader och det har varit tok flera gånger..

Idag så hade taxin upptäckt att dom hade en plats för lite i bilen. Så Nataliie hade fått åka med och lämna av andra barn ute i stockby, tillbaka till gimo och sen ut hit. Hon var alldeles blek och mådde jätte illa när hon kom in.

Det brukar ta henne ca 45 min hem från skolan men idag tog det 1 timme och 10 minuter. För henne är det jätte mycket ute på små vägar..

Och det måste ju betyda att ett barn fått stå kvar själv och väntat på att taxin skulle komma tillbaka ifrån Stockby!

Nu har jag pratat med rektorn och ska få kontakt med en ansvarig för skolskjutsarna så man kan tala om hur illa det funkar.

Två gånger har hon blivit glömd också....

Nu e mammsen arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan det är barn som måste kunna lita på att dom kan ta sig hem från skolan varje dag utan rundresor i kommunen och att dom kanske blir bortglömda!

Chauffören hade sagt till Natalie efter att hon blivit glömd en gång:
- Jag ska försöka att inte glömma dig imorgon.

Så hon var ju orolig som tusan att dom inte skulle plocka upp henne!

Min fina tjej ska dom inte få göra hur dom vill mot, aaaaaaaaaaaaaaaaaaarg!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Sånt får bara inte hända...........!!!!!!

Blir det ingen ändrig så är det bara å skicka reseräkningar till bussbolaget - då kanske det blir annat ljud i skällan

2011-01-21 @ 14:55:35
Postat av: Lina

Ja varför blir man inte förvånad. Har ju själv varit med om liknande..



Ha ha, jo nu hittar jag iaf i appdjungeln ;)

2011-01-21 @ 22:27:13
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Lina

Svärmor: Ja snart slår jag till på den strategin!



Lina: Ja det är nästan att man känner sig lite gammal när man blir fascinerad av det ;)

2011-01-22 @ 10:04:04
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback