Happy happy

Förmiddagen vart lite stressigare än planerat med så är det när man ska själv ge sig ut med tre barn i bilen.
man har in helt kommit in vanan att få koll på att allt och alla är med ;)

Men jag fick iaf med mig alla barnen och det är väl det viktigaste.

Efter jag lämnat av Natalie vid skolan så var det vägning för Troya. Och jag har bävat inför det eftersom jag slutade med amningen och hon har haft lite problem i början med att gå upp i vikt.

Men nu fick jag det jag själv har trott bekräftat.... Hon mår bättre av att äta flaska. Vid ammning ökade hon under 100 g på en vecka. Med flaska 650 g på en vecka!!!!! Så nu är hon bara 100 g ifrån att vara lika stor som dom andra tjejjerna var när dom föddes ;)


Och sen så här på 6 veckors dagen bjuder vi på ett leende :)

( bortse från min löjliga bebisröst, varför låter man så fjollig när man pratar med barn egentligen??? )


Kommentarer
Postat av: Sandra O

Härligt att Troya käkar och växer. Jobbar för fullt här hemma med en treochetthalvt åring som är väldigt liten i maten och kräsen, vill nästan aldrig äta. Himla jobbigt, det sätter sig på allas humör när det inte funkar =(

2011-02-17 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback