Vill inte

Idag åker Natalie till sin Farmor i Danmark och jag vill inte!!

Det är lika jobbigt varje år som hon inte är hemma på jul :(

Men i år är ändå allt relativt....

Mitt barn är inte med på jul för att hon är bortrest...
En annan familj som jag håller av får fira jul utan sin son för att han är borta...


Om styrkan av mina önskningar var tillräckligt stark skulle han komma tillbaka om så bara för att ge lite julglädje till hans familj.

Så i jul är jag tacksam för allt jag har och att min dotter kommer tillbaka om några dagar..


Och mitt hjärta kommer i helgen slå några extra starka slag för både David och hans familj <3


Och till alla mina vänner:

Ni är så viktiga för mig och ni är en stor anledning att jag klarat mig genom alla svåra prövningar som livet kastat mot mig! Ni är så underbara och jag kan inte önska mig bättre vänner!


Kärlek i mängder till er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback