Varför?

Är så fruktansvärt less på detta spel mellan människor!!

Stå för vad man tycker, sina handlingar och att agera efter vad man säger .... Det är tydligen få förunnat!!!


Falska relationer och rent skitsnack...

Lägga skuld på andra för att man inte kan stå för sina egna misstag....,



Usj usj usj!!!

Jag är så glad att händelser i mitt liv visat en del folks rätta färger!!


Frågan är bara hur man kunnat vara så blind innan ??



Sen finns det ju dom som tror man är dum i huvudet och står där och låtsas som ingenting när dom sedan haglar skitsnack så fort chansen kommer!!

Och vad ska man göra förutom att bara skratta åt det??

Nej efter allt som har hänt vet jag vilka som är genuina, och det hoppas jag aldrig förändras!!


Kommentarer
Postat av: Milo

Jag har ett litet eget sett att ta tempen på folk. Det är ett beteende , vilket dom är för blåsta för att själva se... :p

Om du möter en person , vilken pratar skit om en tredje part... då vet du vad personen säger om dig , vid möte med en annan part! ;)

Att ge space åt skitpratare är att sakta men säkert sticka hål på sin egen energireservoar.

Att man inte dras med i skitpratandet är enormt frustrerande för skitpratarna. hehe...

Jag brukar oftast låta folk babbla & sedan kontra med ett careface.

Tro mig, det funkar! :)

2011-12-15 @ 11:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback