Underbart

Som jag skrev för någon dag sen så var jag ju less på falskheter... Och för att förtydliga det så är det så att jag blir bara less och det rinner av mig fort!!

Och det är tack vare mina "riktiga" vänner.. Det har tagit tid och nu vet jag vilka dom är..
Dom är inte felfria, men dom står för sina handlingar.
Dom är inte helgon, men dom är de bästa sig själva.
Dom sätter sig inte på en pedistal, men dom går raka i ryggen.
Dom är mina vänner, men dom är inte rädda för sanningen.

Helt underbara människor och deras styrka har hållt mig uppe tills jag funnit min egen igen......

Och det är helt obeskrivligt när jag tänker på hur mycket det betyder för mig!
Nu måste jag bara våga öppna mig mer och släppa in dessa människor hela vägen in och våga tro på att även jag kan göra skillnad för någon!



Kvällen spenderas nu med mina flickor och Natalie's bästa kompis J som kommit från uppsala för och hälsa på oss :) mysigt mysigt!! Kramkalas blev det när hon kom, underbara flicka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback