Mixat

Just nu är jag så lycklig i mitt familjeliv !!

Jag kommer ofta på mig själv att verkligen avguda mina flickor... Den där känslan som kommer över en och är lite starkare än vanligt.. Jag brukar säga att Troya är ett mirakel då hennes liv hängde på en skör tråd under en tid, men alla flickor är ju det... Dom har växt inom mig och jag skulle kunna ge mitt liv för deras skull...

Den kärleken är obeskrivlig och inga ord finns..

Men denna nyår ligger en skugga över oss.. Vi är vänner som ska träffas och en vän kommer fattas oss.....

Saknaden som är obeskrivlig och inga ord finns..


2010 & 2011 var jobbiga år men den familjesammanhållning vi fått är ovärderlig!! Jag kan ärligt säga att det vi har nu, visste jag inte ens fanns!

Bloggen har varit en ventilations plats för mig, och allas kommentarer har hjälpt mig många gånger, så tusen tusen tack!!
Mitt beslut att låsa den står fast och bloggen kommer inte att öppnas igen. Varför ?? Det kommer jag skriva mer om efter låsningen..

Till er som följt bloggen och vill fortsätta så kan ni maila på: borjesson1982@ gmail.com

Och till er som väljer att sluta följa bloggen nu: tack för den tid som varit och för stöd och uppmuntran i tuffa stunder!

Jag önskar alla ett gott nytt år och att ert 2012 blir det bästa året ever!!!

Mer kärlek till folket!!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Hejj, vill så gärna fortsätta följa din blogg men mailen du angivit funkar inte.

HAr följt dig länge och du inspirerar:-) kram Emma

2011-12-31 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback