Julafton

Jopp idag har vi haft julafton hos min mor för Natalie som åker till sin far imorgon, alltid lika tråkigt när hon inte är hemma vid jul men det är ju förbannelsen när man separerat med någon.

Natalie är tok nöjd och leker med alla sina saker och Ronja fick ju också öppna ett paket så är surfplattorna i full gång här!

Det är kärlek på hög nivå och jag älskar att tjejjerna är så tacksamma för även det minsta dom får. Allt behöver inte vara dyrt och märkes varor utan dom är lyckliga för vad dom än får..


Pappan i familjen är ju inte direkt missnöjd han heller.. Han fick en samsung galaxy note av mig idag.. Vilket han tjatat mig grå om sista tiden!

Så god jul på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback