Bermuda triangle lifestyle

Det finns en man som jag tamefan inte förstår mig på...

Om man bränt alla broar, begått de grövsta misstagen, gått på varje landmina som finns och nästan sett hela sin familj glida ifrån en på grund utav detta. Trots detta så får man en ny chans och det första man gör är att börja om med samma skit igen, hur kan man tänka så?

Kvinnan är en underbar kvinna som jag älskar som min lilla ömtåliga lillasyster och smärtan av att se vad hon får "stå ut med" är outlidlig. En del av mig säger bara: "åk och ruska om henne och röva bort henne tills hon inser hur underbar hon är och att hela världen väntar på henne". Men så kan man ju inte göra, hon är vuxen och tar sina egna beslut och allt jag kan göra är att se på och att ha en axel att luta sig mot när allt blir tyngre.

Men det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ frustrerande!


Varför förstår inte mannen vad han har?
Varför ser han inte allt jag ser?


Varför ser inte hon mönstret?
Varför ser hon inte i sig själv vad jag ser i henne?



Hatar känslan av att inte kunna hjälpa och det driver mig till vansinne.


Det är grovt att använda ordet hata, men jag hatar vad denna man orsakar och hans total avsaknad för respekt för andra människor men även för sig själv. Man kan inte respektera sig själv när man väljer att agera som en komplett idiot.


Och nu kastade denna man skit på någon jag håller av riktigt djupt och inom tändes åter en eld som har lust att sätta mannen på plats, men jag kan ju inget göra för då kommer kvinnan må ännu sämre.


Jag hoppas bara alla parter i denna bermuda soppa får en bra jul utan tjaffs, problem och med bara kilovis av kärlekens värme!

Själv lider jag inte personligen av denne mannens påhopp och trakasserier längre då jag satte stopp för dom för väldigt länge sen, men det känns ju när man ser att han lyckas såra andra fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback