Idag stannar jag hemma. Efter alla fina ko...

Idag stannar jag hemma. Efter alla fina kommentarer så var det en som verkligen fick mig att tänka om lite. Nu kommer jag inte ihåg ordagrant men det var något om att man inte måste ge sig ut i den vanliga vardagen även om det är bra när det ännu inte gått så många dagar. Och jag känner att jag har mått bättre av att få vara med mina nära vänner och familj. Så idag blir jag hemma. Vi har fått våra nya köksluckor som ska monteras och det är ett bra sätt att vara sysselsatt utan att behöva möta den helt vanliga världen, låter kanske konstigt men så känns det. Att få vara nära Fredric och att småprata om vår vän när man börjar tänka, det känns bra. Vi har ju många minnen som vi kan skratta till som även är stunder vi kommer att sakna. Sen är det precis så att när man tror sig veta en förklaring till vad som hänt så finns det bitar vi inte kan förstå och som inte stämmer in, som vi behöver ventilera och få bolla med varandra. Ett svar på varför kommer vi nog aldrig att få men en dag när vi alla ses igen så kommer jag ge vår vän en stor kram och sen fråga hur han inte kunde förstå hur viktig han var för oss här och nu. Nu blev det ett djupt inlägg igen, vilket inte var meningen, men när man börjar skriva så flödar det bara på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback