Idag ska man återgå till en vardag

Och det är det jag behöver. Ingen blir lyckligare av att jag sitter hemma och det var heller inte det min vän velat.

Igår kväll kom vår kära vän K hit och vi pratade mycket.
Det var första gången jag pratade utan att gråta. Vi mindes alla underbara stunder och skrattade mycket åt alla roliga minnen som vi faktiskt har. Och det kändes bra.

Det är så sant, att det är med vänner man tar sig igenom allt, även en väns bortgång.


Nu blir det skola för mig och mina stora prinsessor.

Ha en underbar dag alla fina människor.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej underbara du! :-)

Kimmo uppskattade att vara hos er igår!

bokar mer än gärna in en till träff så jag också kommer med! :-)

Kramisar!

2011-08-30 @ 19:35:53
Postat av: Kirsi

Hittade denna på nätet och den lät väldigt fin... Tänker på er och D's familj väldigt mycket...



Hey everybody,

I hope this doesn't reach you too late.

I don't want you to worry,

Because life up here is great.



I can't wait for you to see the beauty of heaven,

But I know it's not your time.

I really miss you guys,

But I know you'll be just fine.



You know I can see you right,

So please stop shedding tears.

You guys, I'm perfectly fine,

So conquer all your fears.



I'll be watching your every move.

Relax! I won't spill your beans.

But stop all those naughty things you do,

Because you know there's nothing He can't see.



Hey guys I know you miss me.

It's really hard not to.

But please, please stop grieving,

Because you're making me sad too.



You guys have been a great family,

And I am truly blessed.

You've raised me through my earthly life,

Now God will do the rest.



He's really a great person,

And an even better friend,

So I'm in great hands,

And on Him you can also depend.



Oh boy, I'm getting carried away.

I want to say so many things,

But I really have to go now,

Because today I'm getting my wings.



Bye you guys, love you forever and a day!



P.S.: Be good. I'll be watching!!!



Ta hand om er och massor av styrkekramar!

2011-08-31 @ 09:59:57
Postat av: Lina Börjesson

Så vacker!!!

2011-09-04 @ 22:37:52
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback