Värdelös!

Ja sista tiden har jag blivit totalt värdelös på att blogga och svara på kommentarer. Sorry sorry, men mycket annat surrar runt mig just nu! Och när lusten inte finns eller tiden, så då uteblir det inlägg.

Idag har jag och mamma iaf varit på storseans med Vendela Cederholm, känd från bla det okända, och det var riktigt givande!
Jag har ju skrivit tidigare om aatt jag haft påhälsning av medium här hemma och även varit på privata sittningar. På alla dom har min kära Morfar kommit upp på tal och jag har liksom känt att det som sägs runt morfar är menat för min mammas öron. Och idag på storseansen kom han igen och denna gång fick han prata med mamma själv!

Häftigt!!

Så nu hoppas jag att jag får det lugnt hemma och att morfar flyttar in hos mamma istället ;)





Det här med andar och ett liv efter döden är ett väldigt känsligt ämne som jag älskar att höra olika synvinklar om!


Vad tror du/ni på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback