mitt val är.......

....... porta mig själv från Bowlan i Östhammar.

Lästa på Lina Löthmans blogg om henne och två vänners planerade tripp till Bowlan, som slutar med att dom får vända i dörrhålet. Portade pga att dom skrivit i sin blogg att dom hade en tråkig kväll där sist??????????


Alltså om någon från bowlan som stödjer detta beslut så undrar jag:

Vad lider ni av???

Ska ni seriöst springa omkring och läsa bloggar, lyssna på vad alla säger om föregående helg och kolla facebok satusar och bestämma att dom som inte haft kul är portade??? Speciellt när det var efter en helg när det totalfloppade eftersom DJ:en för kvällen glömde bort att spela musik och satt i baren istället... Seriöst det är INTE en lyckad kväll och man kan väl inte förvänta sig att folk ska prisa stället efter en flopp?
Ta på er det och vara glada att folk faktiskt ger det en chans till och hoppas på att dom ändrar sig och skriver i sina bloggar om hur roligt dom haft det!


Ja lagen säger att ägarna får släppa in vilka dom vill och neka vilka dom, utan en motivering till och anledning. Och det funkar säkert att driva ett ställe så....... på Stureplan !!!

Det är ju för fasikens lilla Östhammar som snart går i halvårskonkurs eftersom Öregrunds säsong börjar och alla krogar där som har överdrivet mycket gäster håller inte ens på med sånna här Diva-fasoner.

Kort och gott man kan tro att Bowlan drivs av en gäng bittra skvallerkärringar som tror att man blir straffade genom att vara portad där för livet!


Här har ni länk till hela historien:
'
Gammalfjortis




Jag vill poängtera att jag inte känner någon av dessa tre tjejjer speciellt bra, utan lite via gemensamma bekanta, men det är så sjukt att jag väljer att porta mig själv av ren principsak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback