Jag dör av skratt!!!!

Jag berättade för min kära mor om händelserna på Bowlinghallen och hon påminde mig då om för ett år sen när hon fick ett samtal från dom mitt i natten.

Mamma låg och sov en lördagsnatt när telefon ringer. Hon springer upp och svarar och i andra änden hörs en halvt skrikande och arg kvinnoröst:

- Vart är du då? Du måste komma hit och betala!
- Va??? Vad pratar du om?
-Ja,man måste faktiskt beta sin nota!!
-Vaddå betala?
- Ja jag har ditt kort här i baren efter kvällen!!
-Jaha vad kul för dig då och jag har mitt här!
- Det kommer polisanmälas det här!
-Kan jag få tala med din chef!
- Nej chefen är inte här nu, men du MÅSTE BETALA för dig!
- Nej vet du vad, du kan dra åt helvete med dig!





Mamma hörde inget mer av dom sen, och seriöst hur ofta tror ni att min kära mor springer på bowlan????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback