Bästa bloggen

Nja det kan jag inte direkt utse mig själv som ;) haha

Men jag ska ju på mammablogg galan den 7:e Maj och dom har nominerat alla sina gäster i någon kategori av olika bloggar.

Jag är nominerad i :

Kategori 1 "bästa mammabloggen"
(tror alla gäster är i den nomineringen, men jag vet inte, många var det iaf!)

Kategori 4 "bästa flerbarnsmammabloggen"


Och sen får ens bloggläsare, nära och kära rösta på en!
Man kan rösta en gång per dag fram till den 6:e Maj.

Gå gärna in och kika på vilka som är nominerade och rösta sen på den ni tycker är den bästa!!

Dvs MIG ;)

hahahahhahaha nejdå rösta som ni känner!

Rösta gör ni här:

http://mammagala.se/rosta.html


Så får vi se hur långt rösterna tar mig :) Självklart skulle man ju tycka det var kul att ta hem en kategori, men tror att min lilla blogg är för liten för det! Vi får se helt enkelt :)

Glöm inte att ni får rösta på er favorit en gång/dag.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback