Linas kontaktannons

Ja då har man anmält sig till Mammablogg galan 2011... (klicka på namnet för att komma till deras sida)
Känns lite konstigt, men spännande om man nu får en biljett dvs.
Och helt ärligt så är det min man som sagt att jag måste åka på det! Han har sina anledningar till det och fråga mig inte så mycket om varför, för att han berättar inte allt för mig! Även om jag tycker han ska det!

Och självklart tycker jag själv att det ska bli skoj!

Men försäljningen startade ju för en  timme sedan bara så alla biljetter kan ju inte gått åt redan!



När man bokade så fick man skriva i om man hade önskemål på rumskompis... Men jag har ju inte ordnat det..
Så om någon mamma som bloggar och tänker åka tycker att jag verkar skojjig så får ni gärna skriva mig som "roomie" ;)
Så nu får man väl sälja in sig som en kontakt annons ;)


Jag är en nyss fyllda 28 årig snart trebarnsmor som inte är ett dugg pryd eller finspråkad ;)
Rysch pysj, volanger och gubben uppe i himlen är något jag varken tror på eller gillar.
Jag älskar att shoppa, dock inte dyra saker, e snål som bara den.
Inredning älskar jag med men samma där med priser, köper hellre begagnat och piffar lite själv!


I övrigt så hatar jag skogspromenader men älskar svamp.
Jag kan nästan aldrig vara tyst. Skrattar kroniskt. Efter ett glas vin är jag clownen nr 1.
Älskar rockn´roll men lyssnar mest på allt ;)
Älskar att hitta på bus och jävelskap, hatar falska och ytliga människor!


Om du känner mig och tycker att något i min beskrivning av mig saknas, fyll gärna i det under kommentarer ;)

Hahahahahahahaha nu får man se om man lyckas tilltala någon stackare som orkar med en ;)


Sen en liten heads up! även om dom flest är vana att se mig i ungefär detta skick:


Så är det så här jag ser ut på morgonen!!!!


Så nu kan ingen anklaga mig för falsk marknadsföring!!

 
Ja det ska bli roligt och se om man är någon gala människa.. Om det är någon slags klänningtvång till middag eller liknande så ligger jag pyrt till....
Jag har bara haft en klassig stilren klänning en gång.. Mitt bröllop !!!
Men allt ska nog gå!!!

Är det någon av er som läser bloggen som ska dit????


Kommentarer
Postat av: Anastasia

Ja , Jag ska dit. Har dock en rumskamrat och nyss hittat till din blogg =).... kanske klänningtvång, det var det förra gången så jag antar att det är det denna gången med. Bra fråga faktiskt. Tål att undersökas. Hadet så bra och trevlig blogg har du =)

2010-10-26 @ 09:58:53
URL: http://annathestasia.wordpress.com
Postat av: Kiia/Katja

Jag kanske ska dit, vi har inte riktigt bestämt oss ännu hur det blir... Men tyvärr kommer det lite olägligt just den dagen är det ett brölopp så jag måste nog kanske hoppa det denna gång... skulle ju vara sjukt roligt att gå på det, men hoppas det kommer 2012 oxå.... men ångrar jag mej hör jag av mej!

2010-10-26 @ 13:02:39
URL: http://MizzModig.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Hej! Hittade hit nu.

Från FB. Behöver också en roomie. :D

Jag stämmer in på dem flesta punkterna. Clown och frispråkig bla. :D

Vad tycks? Fråga ngt om du vill. :D

Postat av: Mia!

Ha ha du e ju bäst!!

2010-10-26 @ 20:07:27
Postat av: Mia igen då

Du, jag har oxå bokat biljett nu...skrev dig, för då kan ju inget annat gå åt pipan ju :-) Ha ha !!! Fan vad nice det skulle va att få ha dig som roooooomie!!!!

2010-10-26 @ 20:50:15
URL: http://milomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback