Börjar likna något!!

Lite bilder från hur det ser ut just nu.. Finns ju en hel del kvar men det börjar kännas som man kan slappna av lite iaf.


Tjejjerna har soffmys till vi på saltkråkan!!




Fredrics rithörna.... Kommer bli såååå mysigt när den är klar..




Hur har alla andra föräldrar gjort i deras barns rum?
Mina tjejjer har ju ganska stark vilja om hur dom vill ha det, och jag har låtit dom bestämma 90 % själva.
Framförallt med Natalie. Men om jag skulle få bestämma skulle det inte vara så "plåttrigt".
Men det är ju deras rum, så borde dom inte få bestämma själva?
Så länge man inte förstör sina saker eller rummet så borde dom väl ändå få bestämma och känna sig stolta och nöjda över deras del av hemmet...



Det e ju en hel del kvar som sagt men en bra början har vi fått iaf :)

Kommentarer
Postat av: Lillemor Nordström

Jättefint:)

Vad gulligt det ser ut. Kommer att sätta in pengarna inatt efter 24. så jag messar inte då hahaha för ni sover väl då antar jag.

Hoppas du hittat papprena i alla lådorna:)

Ha det gott!

2010-10-18 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback