Julefint


Nu är det pyntat och klart inför morgondagen :)

Kan lova att det gått i ett här..., Puhh..  Sydde om flera gardiner gjorde jag också! Envis som man är och ska ha allt precis som man tänkt sig.. Och sen kommer jag ju alltid på allt eftersom att det skulle vara bra att lägga till det här och det här osv Så något som kankse tar 20  minuter i tanken blir för mig två timmar!
Känner någon igen sig?

Lite bilder på resultatet kommer här iaf:






Tomten här ovan fick jag av mina bröders faster  när jag var liten... Hon är tyvärr inte med oss idag men tomten kommer fram varje år och tankarna går till henne på jul när vi äter julgodis, som iofs aldrig kommer smaka lika gott som hennes!




Ock här har vi Mr Christmas himself!! Träskare Albert!

Som jag fått ärva av min mormor som inte heller finns med oss idag :(


Ha en trevlig Lördag kväll!!

Kommentarer
Postat av: sandra

å va fint du har gjort!!! MEN LJUSEN? 1,2,4,3?

2010-11-27 @ 19:01:46
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/
Postat av: Lina Börjesson

Tack hade lite bråttom där ;)

2010-11-27 @ 23:26:11
URL: http://mommyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback