Goda nyheter och idioter till bilförare!

Okej... Kan avslöja att det inte blev någon piercing tyvärr.. Hon som skulle piercat hade fått info om att man inte bör pierca under bedövning så då vågade hon inte göra det idag.. Men jag blev ändå inte bedövad idag utan det var mer en kontroll av hur läget ligger nu och hur vi ska ta oss vidare i "operation pepsodent smile" ;)

Men jag tar det i Uppsala i samband med nästa tandläkarbesök när jag vet att jag får bedövning och så talar jag inte om att jag är bedövad ;) Eller om någon som läser känner någon som kan pierca trots bedövad hud, så tipsa gärna!! För annars vågar jag inte.. Hatar nålar men älskar piercings.. Lite paradox där..

Men dagen har redan bjudit på lite händelser iaf...

Att köra från Valö till Alunda var ju en upplevelse idag.. Pommes vad halt det var!!! Och alla j-vla idioter som älskar att sladda när det är snöoväder vill jag sätta skottpengar på!! Varför ska jag behöva vara extra alert och vejja för dom som bara vill leka? Om någon som läser denna blogg leker på allmänna vägar så varså god:
DRA ÅT HELVETE MED ER!!



(bilden är lånad från en artikel i expressen där en ung kvinna kört bilen)


Så egotrippat och fullkomligt idiotiskt. Den dagen dom inte har kontrollen och kör ihjäl en människa eller skadar någon annan, undrar om dom skrattar då? Och det sjuka att dom är mest inne i samhällena och leker, hur tänker man då egentligen? Där är det ju ännu mera människor än på landsvägen!!

Men jag kom iaf fram välbehållen men väldigt försenad.. ooooppps!
Och jag fick ett glädjande besked!!
På tisdag får jag tillbaka tanden!!!!!!!! Jag blir hel igen som människa!
Älskar min tandläkare, blir en liten present till henne nästa gång :)

På vägen hem så höll jag på att smälla när jag åkte ut från Alunda.. Jag vill åka framåt men min bil ville bara stå och spinna och snurra lite, absolut inte åka framåt.. Men tillslut kom vi överens och slapp sitta i grillen på en skräckslagen Audi förares bil...

Väl inne i Gimo bokades en tid på onsdag för att fixa en av dom  frisyrerna jag la ut igår.. Tack alla rara som sagt sin åsikt.. Var till stor hjälp i mitt val :) Det blir både klipp och färg :) Längtar som fasikens. Bokade nere på gallerian i Gimo så jag hoppas dom är duktiga och att det blir som jag tänkt mig. Har någon provat frissan där?
Jag brukar gå på Olssons i Gränby men nu orkar jag inte in till stan..

Och Maritza i Gimo vågar jag inte gå till sen jag köpte svart hårfärg av henne som blev knallblått!! Hon hade lagt fel färg i förpackningen.. Fick bara ny färg av henne inga pengar tillbaka eller liknande.. Detta är flera år sedan, innan jag och Fredric blev ett par..

Och frissan brevid bankomaten klippte Natalie helt tvärtemot våran överenskommelse en gång. Hon skulle klippa snelugg men klippt rakt av flera cm för kort. Natalie var jätteledsen och har nästan varit rädd för frissan efter det.. Och den andra av dom två som skulle fixa Fredric inför bröllopet måste ju vara färgblind. Han bad om blonderade toppar och en ruffsig frisyr liksom och kommer hem och är helt orange på en helikopterplatta och resten är helt rakat... Jag gjorde ett akut ingrepp där och han gifte sig i en blonderad tuppkam ;) hahahaha

Så Gimos frissor har jag inte haft så stort förtroende för , men nu har jag inget val för att åka till stan är uteslutet..

Nej nu ska jag vila en stund.. Var uppe med lilleskrutt som var magsjuk i natt... Verkar vara många barn i trakterna som är sjuka, men har inte hört om någon vuxen än.. Det är lite konstigt, peppa peppa!!










Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jodu de där som tror att de behärskar rallytekniken äro få - å de håller sig inte i samhällena för att visa upp sin körskicklighet. I såna lägen borde man ha en pansartanks å leka chickenrace..........

Hoppas att du blir nöjd med frisseringen jag väntar tålmodigt på min tid hos Alex - törs fan inte byta.

2010-11-24 @ 15:35:55
Postat av: Anna

Var ska du pierca? Jag har en kompis som gör sånt och jag tror han gör det fast man är bedövad, jag kan höra med honom om du vill?

2010-11-24 @ 17:22:34
URL: http://tobotroll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback