MysMåndag!

Efter att fått upp lite taklampor idag så har jag även fått alla mina små värmeljus "källor" på plats..
Letar dock efter nya till vardagsrumsbordet, har inte hittat några. Men att dom ska vara vita vet jag iaf.

Kommer nog att kika på det efter vi hittat ett nytt vardagsrumsbord, har inte heller hittat något sånt som faller i smak ännu...


Ikväll är sessorna hos mormor och myser, hon längtade efter dom så pass att hon ringde och "bokade" dom igår ;)
Gubben är och tränar så jag e solo i lilla huset på prärien.

Ljus är tända och Ozzy Osbourne håller mig sällskap iaf!


Här följer ett litet bildmaraton  igen :)






Väggarna är tomma i väntan på foton. Så det ska inte alltid vara kala väggar!




Och sen har vi Herrn i huset nu förtiden:
Mr Ozzy Osbourne!!!!


Som för övrigt älskar att jaga kamera blixten!
Hans flickvänn Miley Cyrus ville inte vara med och gick och la sig under sängen istället.


Och min lilla myshörna förgylls även med favoriterna:
Sockerdricka
Cashew nötter med sourcream smak


Hoppas att alla andra oxå får en mysig måndagskväll!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

åå så mysigt ni har det!!!

Har ni skaffat katter också??

2010-11-01 @ 21:33:22
URL: http://mammasandrasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback